Μετά από πολύμηνες έρευνες της Ασφάλειας Ηγουμενίτσας, μπήκε τέλος στη δράση μιας πολυμελούς εγκληματικής οργάνωσης που είχε μετατρέψει τις τηλεφωνικές απάτες σε κερδοφόρα «βιομηχανία». Με έδρα την Κορινθία, η ομάδα διέθετε πλήρως οργανωμένο τηλεφωνικό κέντρο και ένα δίκτυο «εισπρακτόρων» σε όλη την Ελλάδα.

Τα μέλη της οργάνωσης, υποδυόμενα υπαλλήλους του ΕΦΚΑ, της ΔΕΔΔΗΕ ή τραπεζικούς, στόχευαν κυρίως ηλικιωμένους, πείθοντάς τους να παραδώσουν χρήματα και κοσμήματα με το πρόσχημα δήθεν επιδομάτων ή προστίμων.

Η λεία τους, που αγγίζει τα 1,6 εκατομμύρια ευρώ από 77 ταυτοποιημένες περιπτώσεις, καταδεικνύει τον επαγγελματισμό τους: χρησιμοποιούσαν κρυπτογραφημένες εφαρμογές, «αχυράνθρωπους» για τις τηλεφωνικές γραμμές και μισθωμένα οχήματα για να καλύπτουν τα ίχνη τους.