Τις ευχαριστίες του προς τη διοίκηση της ΑΑΔΕ και προσωπικά προς τον Γιώργο Πιτσιλή εξέφρασε ο βουλευτής Θεσπρωτίας της Νέας Δημοκρατίας, Βασίλης Γιόγιακας, με αφορμή τη σημαντική ενίσχυση του Τελωνείου Μαυροματίου. Με τη διεύρυνση του ωραρίου και την προκήρυξη οκτώ νέων θέσεων μέσω κινητικότητας, υλοποιείται ένας στρατηγικός στόχος για τη βελτίωση των υποδομών της Θεσπρωτίας.
Ο βουλευτής υπογράμμισε τη σημασία της συστηματικής προσπάθειας που καταβάλλεται τους τελευταίους μήνες, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει και τον ευρωβουλευτή Φρέντι Μπελέρη για τη συμβολή του. Σύμφωνα με τον κ. Γιόγιακα, η αναβαθμισμένη λειτουργία του σταθμού αποτελεί το «κλειδί» για την ενίσχυση της διασυνοριακής συνεργασίας και της εμπορικής επάρκειας στα σύνορα.