Η αλήθεια δικαιώνεται: Η απόφαση του Εφετείου Κέρκυρας για τη ΔΕΥΑΗ και το τέλος του λαϊκισμού.

Η πολιτική λάσπη και οι εύκολες κατηγορίες απέναντι στην πρώην Διοίκηση της ΔΕΥΑΗ και την πρώην Δημοτική Αρχή κατέρρευσαν με τον πιο επίσημο τρόπο. Η υπ’ αριθμ. 1079/2025 απόφαση του Εφετείου Κέρκυρας έβαλε οριστικό τέλος στην παραφιλολογία γύρω από τη διαχείριση των «αχρεωστήτως καταβληθέντων αποδοχών».

Το δικαστήριο έκρινε ότι η τότε διοίκηση όχι απλώς είχε το δικαίωμα, αλλά την απόλυτη θεσμική υποχρέωση να προχωρήσει στον καταλογισμό των επιπλέον ποσών (βάσει της απόφασης 220/2021 του Δ.Σ.). Η εναρμόνιση με τους μνημονιακούς νόμους και το ενιαίο μισθολόγιο δεν ήταν μια «αυθαίρετη επιλογή», αλλά πράξη συμμόρφωσης με τη νομιμότητα και την αρχή της ίσης μεταχείρισης των εργαζομένων.

Η προηγούμενη Δημοτική Αρχή δεν ενέδωσε σε προεκλογικές πιέσεις και τυχόν υποσχέσεις, παρά στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων τιμώντας την εντολή που είχε πάρει από τους συνδημότες της.

Σήμερα, οι υποσχέσεις αυτές αποδεικνύονται κενές περιεχομένου. Το αποτέλεσμα; Μια έκρυθμη κατάσταση μεταξύ εργαζομένων και νέας διοίκησης, η οποία αντανακλάται άμεσα στην υποβάθμιση των υπηρεσιών της ΔΕΥΑΗ που βιώνουν καθημερινά οι δημότες της Ηγουμενίτσας.

Ως «ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ», συνεχίζουμε να πορευόμαστε με το ίδιο ήθος που επιδείξαμε και ως διοίκηση. Ασκούμε υπεύθυνη αντιπολίτευση, καταθέτουμε ρεαλιστικές προτάσεις και αποδεικνύουμε ότι για εμάς η αυτοδιοίκηση είναι χρέος προσφοράς και όχι μέσο ικανοποίησης προσωπικών φιλοδοξιών.