Βιωματική εκπαίδευση για την οδική ασφάλεια
Με τον καλύτερο τρόπο, άνοιξε τις πόρτες του, την Παρασκευή 15 Μαΐου, το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Αρταίων, με την επίσκεψη 164 μαθητών από Δημοτικά και Νηπιαγωγεία της περιοχής.
Τα παιδιά, μαζί με τους δασκάλους τους, είχαν την ευκαιρία να γίνουν για λίγο «υπεύθυνοι οδηγοί και πεζοί». Στελέχη του Τμήματος Τροχαίας Άρτας και της Δημοτικής Αστυνομίας ήταν εκεί για να τους εξηγήσουν τα πάντα για την οδική ασφάλεια, από το πώς να συμπεριφέρονται στο αυτοκίνητο, πώς να κινούνται με ασφάλεια με το ποδήλατό τους μέχρι το τί πρέπει να προσέχουν ως πεζοί.
Μέσα από το παιχνίδι και τη διαδραστική εκπαίδευση, οι μικροί μαθητές ήρθαν σε επαφή με τα σήματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και έμαθαν να σέβονται την ανθρώπινη ζωή στον δρόμο. Στο τέλος της δράσης, μάλιστα, όλοι οι μαθητές παρέλαβαν το δικό τους αναμνηστικό δίπλωμα κυκλοφοριακής αγωγής!
