«Η Νέα Δημοκρατία άνοιξε τον ασκό του Αιόλου για τα πόθεν έσχες και τώρα βρίσκεται εκτεθειμένη»

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση και προσωπικά στον Κυριάκο Μητσοτάκη εξαπέλυσε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Παύλος Χρηστίδης, μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του Open.

Ο κ. Χρηστίδης κατηγόρησε τη Νέα Δημοκρατία ότι επιχειρεί ενορχηστρωμένα να δηλητηριάσει τον δημόσιο διάλογο με συκοφαντίες, διαρροές και έμμισθα τρολ του διαδικτύου (όπως ο καταδικασθείς λογαριασμός «Ζούκοφ»), με προφανή στόχο να πληγεί πολιτικά το ΠΑΣΟΚ και ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Απαντώντας στη συζήτηση για τα οικονομικά στοιχεία πολιτικών προσώπων, ξεκαθάρισε ότι ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έχει ήδη δώσει δημόσιες και πεντακάθαρες απαντήσεις για τον λογαριασμό που διατηρούσε στο εξωτερικό κατά τη θητεία του στην Ευρωβουλή.

Αντίστροφα, κάλεσε την κυβέρνηση να λογοδοτήσει για τα «πόθεν έσχες» των δικών της στελεχών, υπογραμμίζοντας: «Να δούμε στο σήμερα ποιοι υπουργοί και ποιοι συγγενείς πολιτικών οικογενειών έχουν λεφτά, μερίσματα τραπεζών και επενδύσεων στο εξωτερικό. Ο ελληνικός λαός βλέπει τι ακριβώς συμβαίνει και βγάζει τα συμπεράσματά του για το τι είναι νόμιμο και τι ηθικό. Αυτόν τον ασκό του Αιόλου τον άνοιξε η Νέα Δημοκρατία».

Τέλος, σχολιάζοντας το πρόσφατο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, ο κ. Χρηστίδης έκανε λόγο για μια έκδηλη εικόνα εσωστρέφειας και αποσύνθεσης, τονίζοντας ότι η απουσία των δύο πρώην πρωθυπουργών απέδειξε πως η ΝΔ είναι πλέον «τρία κόμματα σε ένα».

Κατέληξε επισημαίνοντας ότι αν κάτι τέτοιο συνέβαινε σε οποιοδήποτε άλλο κόμμα θα μιλούσαμε για προφανή κατάρρευση, και υπογράμμισε ότι το ΠΑΣΟΚ, ως «ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ», θα συνεχίσει να ασκεί υπεύθυνο έλεγχο με ήθος και προτάσεις ουσίας.