Την γνωστή δραματική ταινία παραγωγής 1979 που πρωταγωνιστούν οι Ντάστιν Χόφμαν και Μέριλ Στριπ θυμίζει το εξώδικο της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Άρτας προς την Κατασκευαστική ΙΛΙΣΣΟΣ Α.Τ.Ε., που ως γνωστόν ανέλαβε την κατασκευή του έργου με τον τίτλο OPEN MALL στο κέντρο της πόλης της Άρτας…
Ως γνωστόν, το έργο σταμάτησε εδώ και καιρό, με την εταρεία να εγκαταλείπει στους δρόμους της πόλης, μηχανήματα, μπάζα και τα λοιπά… είναι επίσης γνωστόν πως ένας εκ των εταίρων που συμφώνησαν να αναλάβει η εν λόγω εταιρεία το τεράστιο έργο ύψους 9.300.000,00€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ , ήταν πλήν του Δήμου Αρταίων και ο Εμπορικός Σύλλογος Άρτας…
Είναι επίσης γνωστόν πως πρόεδρος και εκ των συνομιλητών της εταιρείας ΙΛΙΣΣΟΣ Α.Τ.Ε., είναι ο κ. Δημήτρης Χουλιάρας, που ήταν ο εμπνευστής του έργου αυτού και το οποίο υλοποίησε ομού με την Δημοτική Αρχή του Δήμου Αρταίων…
Εκείνο που μπορεί να μην είναι ευρέως γνωστό, είναι πως ο Δημήτρης Χουλιάρας, είναι ΚΑΙ πρόεδρος στο Επιμελητήριο Άρτας… δηλαδή είναι το ίδιο πρόσωπο με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Άρτας… βέβαια είναι γνωστό πως στην Άρτα, μπορεί κάποιος να κατέχει μέχρι και 4 ή 5 θέσεις υπό διαφορετικές ιδιότητες… γνωστό το παράδειγμα δημοτικής συμβούλου…
Όμως, δεν τίθεται ένα ζήτημα, ο μεν πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου να συνομιλεί με την εταιρεία που κατασκευάζει το OPEN MALL, ως εταίρος στο πρόγραμμα, ο δε πρόεδρος του Επιμελητηρίου να στέλνει εξώδικα στην ίδια εταιρεία; Ίσως να είναι «ψιλά γράμματα» για όσους κατέχουν θέσεις εξουσίας στην πόλη… οι απλοί πολίτες, που κάθε τόσο πληρώνουν τις εμπνεύσεις και τα οράματα αυτών που κυβερνούν τον τόπο μας, τι να σκέφτονται άραγε;
>>>>>>Παρόλα αυτά εσείς κυρ Παντελήδες μου μην το βάζετε κάτω… πάμε καλά… νομίζω πως είμαστε σε φάση απογείωσης… τόσα ωραία συμβαίνουν γύρω μας… γιατί να χαλιέμαστε με τέτοιου είδους λεπτομέρειες;
Δεν ξέρω αν μάθατε, αλλά με τσουχτερά πρόστιμα και αυστηρές ποινές επιδιώκει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας να βάλει φρένο στην ολοένα και αυξητική τάση που καταγράφεται να χάνουν τη ζωή τους άνθρωποι στην άσφαλτο. Μόνο το 2024, οι νεκροί ανήλθαν στους 655, αριθμός που δείχνει ότι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, με χρήση του κινητού και οι παραβάσεις σε ερυθρό σηματοδότη ή του STOP αποβαίνουν μοιραίες σε πολλές των περιπτώσεων..
Παρένθεση: στην Άρτα, το 90% των οδηγών Ι.Χ. και το 100% των επαγγελματιών οδηγών γράφουν στα… παλαιότερα υποδήματα φανάρια, στοπ, όρια ταχύτητας, προτεραιότητες… αν βγούν στο δρόμο οι τροχονόμοι, θα κλάψουν μανούλες…
Στο πλαίσιο αυτό, ο νέος ΚΟΚ, που κατατέθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το Σάββατο στην Βουλή, θέτει νέους κανόνες σε οδηγούς, αναπροσαρμόζει τα όρια ταχύτητας, βάζει τις κάμερες στο κάδρο και κλείνει τα… παραθυράκια που θέλουν οι κλήσεις να σβήνονται αν έχεις κάποιον γνωστό σε τμήμα….
Καλύτερα… θα γλιτώσουμε και τα παρακάλια σε γνωστούς και αγνώστους για να σβήνουν οι κλήσεις…
Οι κυρώσεις είναι πλέον ανάλογες των παραβάσεων και χωρίζονται με βάση την επικινδυνότητά τους. Δηλαδή σε αυτές που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα (όπως η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η υπερβολική ταχύτητα ή η αντικανονική προσπέραση, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και η παραβίαση φωτεινής σηματοδότησης ή κινητού φράγματος προ ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης).
Και σε εκείνες που είναι λιγότερο επικίνδυνες, όπως η παράνομη στάθμευση ή ο οδηγός να μη φέρει μαζί του τα απαραίτητα έγγραφα (δίπλωμα, άδεια, ασφάλεια κ.ο.κ.). Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, προβλέπεται κλιμάκωση των κυρώσεων για όσους οδηγούς υποπίπτουν συχνά σε παραβάσεις, όπως για παράδειγμα η χρήση κινητού κατά την οδήγηση, μέσω της οποίας προβλέπεται ότι στην τρίτη υποτροπή ο οδηγός θα καταβάλλει πρόστιμο ύψους 4.000 ευρώ και θα χάνει το δίπλωμά του για 8 χρόνια.
Να σημειωθεί ότι το 9% των οδηγών κάνει χρήση κινητού κατά την ώρα οδήγησης, ποσοστό που είναι τριπλάσιο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο… το χειρότερο; Να μιλά στο κινητό, να καπνίζει και να περνά με κόκκινο… ε, ναι, αυτό συμβαίνει στην Άρτα σε μεγάλα ποσοστά… κι όχι μόνο από άνδρες… οι γυναίκες να δείς…
>>>>>>>>Άκουσες κυρ Παντελή μου; Κάτι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, κατέθεσαν ερώτηση για το ΞΕΝΙΑ της Άρτας… βρε, τι σας νοιάζει εσάς τι θα κάνουμε εμείς με το ΞΕΝΙΑ; Έτσι κι αλλιώς, ελάχιστοι θυμούνται το ΞΕΝΙΑ στις κανονικές δόξες του… ήδη έχει κλειστό 35 χρόνια… συν πεντέξι που υπολειτουργούσε, πάμε στα 40… τουτέστιν όποιος λέει πως νοσταλγεί το ΞΕΝΙΑ σήμερα, πρέπει να είναι πάνω από 60 χρονώνε…
Νομίζω πως αυτοί που φωνάζουν για να γίνει το ΞΕΝΙΑ ξενοδοχείο, είναι κάτω απ’ τα 60… οπότε φωνάζουν έτσι για χάζι… ενώ οι άλλοι, απ’ τα 65 και πάνω, τι ΞΕΝΙΑ θέλουν;
*Επικοινωνία: araxthos.gr@gmail.com