Στην κατάθεση κοινοβουλευτικής αναφοράς προχώρησε ο βουλευτής Γιώργος Αμυράς, μεταφέροντας το αίτημα επαγγελματιών της Βορειοδυτικής Ελλάδας, για την άρση των δυσλειτουργικών περιορισμών στην Εγνατία Οδό. Παρά τις δεσμεύσεις και τις συσκέψεις προ τριμήνου υπό τον υφυπουργό Νίκο Ταχιάο, η κατάσταση παραμένει σε τέλμα, αναγκάζοντας τα βυτιοφόρα να κινούνται στο επικίνδυνο και απαρχαιωμένο επαρχιακό δίκτυο.

Η επιμονή για περιορισμούς εντός των σηράγγων, χωρίς τη θεσμοθέτηση ενός λειτουργικού πλαισίου, δεν προστατεύει κανέναν· αντίθετα, μεταφέρει τον κίνδυνο μέσα από χωριά και πόλεις, επιβαρύνοντας ταυτόχρονα το κόστος μεταφοράς για ολόκληρη την Ήπειρο και τα Ιόνια Νησιά. Ο κ. Αμυράς ζητά το αυτονόητο: να διασφαλιστεί η ασφαλής λειτουργία των μεταφορών, η προστασία οδηγών και πολιτών, αλλά και η ενεργειακή και εμπορική επάρκεια της περιοχής.